Forum
zeepreventorium

Index forum

De Speelvogels
Het zeepreventorium vroeger - Le préventorium des années passées

“Wie zoekt die vindt II”

Hier kan u de discussie over het onderwerp Wie zoekt die vindt II volgen. Wenst u een bijdrage bij deze discussie te plaatsen, dan kan dit onderaan de pagina. Vous avez ici la discussion au sujet de Wie zoekt die vindt II. Si vous désirez placer votre contribution sur ce thême, vous pouvez le faire en bas de page.

Datum
Auteur
Bericht - Message
Laatste bericht - dernier message
augustus 2015
Marc Doigny
Dit is het vervolg op de thread Wie zoekt die vindt?. De thread werd in tweën gesplitst.
30-06-2015 17:23:40
Danny Ottoy
Hallo iedereen, veel nostalgische reacties hier.
Ik was te gast in het ZP in het jaar 61, 'k was toen een man van 5 jaar :-) In 69 was het rebelot..ik had het thuis allicht wat te bont gemaakt. Toen was ik bij de copains. Bij welke groep ik was toen ik 5 jaar was, dat weet ik niet, iedereen sprak er frans en ik verstond dat niet goed:-) Bij de copains was ik zo onopvallend en mager dat er mij allicht niemand zal herinneren....
Op enkele jeugdtrauma's na gaat het goed met mij...:-)
Ik ben niet op smoelenboek.
Groeten aan iedereen.
Danny
29-07-2015 21:02:56
van mulder rik
ik herinner mij nog dat in zeepreventorium aankwam, 1jan 1968,was gesneeuwd dik gekleed maar na een uurtje had ik al een korte broek en een trainingspull aan brr.
was eerst bij de gerommeke's slecht eten een dag groenten de andere dag pap,,tot ik daar de geelzucht kreeg,en een maand en half in der infermerie lag.
dan daarna bij de Sioux alle dagen gebakken aardappelen.
ik had daar ne toffe tijd(niet voor iedereen)daar ik al in kollonies en internaten ben geweest was ik al een beetje gehard.Had daar een franse vriend waarmee ik veel heb uit gestoken bij lopen lieten we ons vallen en gingen naar klas lokaal om op de kusend's teliggen slapen tot ze terug waren..we hebben aan een bunker ne put gegraven om er in tekunnen op zoek naar munitie.mijn ouders konden maar om de twee weken komen,in weekend als er bezoek was was ik briefjes drager dat betekend dat als de ouders er waren ik het briefje met de naam van hun zoon afgaf aan de monitor(papa)als laaste zij ik dat mijn ouders er waren ze geloofden mij altijd en ik was weg.soms mocht ik eens met de ouders van mijn vrienden mee,en anders ging ik tot 5uur zelf wandelen.vele monitors(papa en mama's genoemd waren rotzakken de snoep die we kregen en als we terug kwamen van bezoek wieren we afgetast en de snoep verdween in een grote kast soms kregen we eens een snoepje en de rest speelden ze zelf binnen,,maar nie met mij he,ik verstopte mijn snoep buiten zo had ik altijd iets.ik zou ne boek kunnen ervan schrijven,,,maar wie in 1968 bij de Sioux was mag mij altijd mailen,,,ben van ninove hbsryder@Hotmail.be
01-08-2015 02:06:59
Anita vergison
Op zoek naar mensen die er waren periode 66 - 69 mvg ik ben 1953 en was van Brugge
01-08-2015 10:56:02
Jo Van Heesvelde
Dag Anita Vergison...
Misschien vind je interessante info op mijn pagina's (ook op deze site) + foto's ?
Als je iets niet vind...vraag het gewoon aan Marc Doigny...hij zal je persoonlijk antwoorden !
Grtjs Jo
09-02-2016 09:08:30
mark
hallo beste, ik vind het wel leuk en kan sommige nog herinderen, natuurijk wel jammer dat mij niemand zoekt, hans van hool, ik kan u nog herhinderen, maar kan u ni vinden, en jou jurgen, ik heb overlaatst nog ne foto van onze playback vastgehad, david, frederic 1985, plus minus een^paar jaar echt jammer dat ik die riuni gemist heb, mijn naam is mark prossler uit lommel, enkel jil desayer vond ik via FB
04-02-2017 17:04:21
Raphaël
Ik vind dit formum echt een geweldig idee, het is hier al van voor de tijd dat ik zelfs naar het ZPM ging.

Mijn naam is Raphaël Farard en ik zat bij de seaboys van Juli 2011 tot Juni 2012 en dat jaar dat ik daar heb gezeten heeft me veel geleerd over wie ik ben en wie ik wil zijn. Als ik naar dat jaar terugdenk was dat het belangrijkste jaar uit mijn jonge leven.
Ik was op zoek naar mensen die toen ook op die afdeling zaten en wil terug contacten met hen leggen. Zien hoe onze levens veranderd zijn na 5 jaar.
Ik zou het geweldig vinden zou iemand mij iets willen laten op Facebook (Raphaël Farard) of mijn e-mail (raphaelfarard@hotmail.com)

Alvast bedankt en ik hoop snel van iemand te horen :D
Premier message - Eerste bericht  

Je antwoord over dit onderwerp - Ta réponse à propos de ce sujet - Reply to this thread

Code à introduire

In te geven kode

“Wie zoekt die vindt II”

Forumsoftware: © Marc Doigny 2007 - 2018