Forum
zeepreventorium

In het forum zoeken - Rechercher sur le forum

Index forum

De Speelvogels
Het zeepreventorium vroeger - Le préventorium des années passées

“Ook uw verhaal is belangrijk voor de sociale geschiedenis”

Hier kan u de discussie over het onderwerp Ook uw verhaal is belangrijk voor de sociale geschiedenis volgen. Wenst u een bijdrage bij deze discussie te plaatsen, dan kan dit onderaan de pagina. Vous avez ici la discussion au sujet de Ook uw verhaal is belangrijk voor de sociale geschiedenis. Si vous désirer placer votre contribution sur ce thème, vous pouvez le faire en bas de page.

Datum
Auteur
Bericht - Message
Laatste bericht - dernier message
20-11-2011 16:49:32
Jean-Pierre Dubois/Science Press vzw
Gegroet

Als ancien van het Preventorium Georges Born (Wenduine) en het Zeepreventorium (De Haan), werk ik sinds 2006 aan het registreren van de mondelinge geschiedenis van gewezen patiënten, personeelsleden en leerkrachten van onder meer het Zeepreventorium. Ik ben wetenschapsjournalist en documentairemaker, en ook uw verhaal is dus een waardevolle bijdrage voor de sociale geschiedenis van de vele verdwenen sanatoria en preventoria in België.

Meer weten over mijn werkwijze, de dvd-documentaires en een gepland boek? Mail mij:

jpdubois@sciencepress.be

Niet uitstellen, nu doen!

Van harte dank,

Jean-Pierre Dubois
wetenschapsjournalist-documentairemaker
Science Press vzw
Postbus 34 - Gent stationswijk
9000 Gent

12-12-2011 17:56:39
Rik Deckers
Hello. Mijn naam is Rik Deckers en ik was + - 1970 in het Zeepreventorium in de Duitse afdeling. Vraag: wie was mijn leraares (ik denk zoiets als Van Genderen) en hefft nog iemand kontakt met haar? Zo ja, waar woont deze? Lieve groetjes Rik
Graag reaktie aan haus-vennblick@onlinehome.de
Premier message - Eerste bericht  

Je antwoord over dit onderwerp - Ta réponse à propos de ce sujet - Reply to this thread

Code à introduire

In te geven kode

“Ook uw verhaal is belangrijk voor de sociale geschiedenis”

Forumsoftware: © Marc Doigny 2007-2011