Forum
zeepreventorium

Index forum

De Speelvogels
Het zeepreventorium vroeger - Le préventorium des années passées

“Journée des anciens 17/10/2009”

Hier kan u de discussie over het onderwerp Journée des anciens 17/10/2009 volgen. Wenst u een bijdrage bij deze discussie te plaatsen, dan kan dit onderaan de pagina. Vous avez ici la discussion au sujet de Journée des anciens 17/10/2009. Si vous désirer placer votre contribution sur ce thème, vous pouvez le faire en bas de page.

Datum
Auteur
Bericht - Message
Laatste bericht - dernier message
17-10-2009 19:56:30
Bottu Patrick
Un très grand merci a toi Marc et a toutes les personnes qui t’ont aidée à l’organisation
de cette très belle journée pleine d’émotions.
Et en plus le soleil était de la partie.
Dommage pour toutes ces personnes qui se sont inscrites pour le repas et ne sont pas venues
et cela sans prévenir. Un manque total de savoir vivre.
L’année prochaine match de baseball « In de grote Put » ou « Vrije spel » a voir.
Merci pour tout
Patrick
17-10-2009 20:07:51
Marc Doigny
Tu sais pas encore? Maintenant il faut envoyer un mail en triple exemplaire avant d'aller au Grand Puits. Faire une analyse perte et profits. Controler que tout le monde a bien été vacciné contre la gripe mexicaine. Etablir un journal de bord dix fois plus gros que les agendas allongés où les pappies écrivaient les faits de la journée dans les sections. Et ne pas oublier la clef électronique, car tout est cloturé! Et s'il reste un peu de temps, on jouera à Vrij spel! (grapje!)
18-10-2009 11:24:42
karel vloeberghs
Ook van mij bedankt aan de mensen van de organisatie voor deze samenkomst. Was ook blij Patrick terug te zien na al die
jaren. Er is toch duidelijk wat blijven hangen van die periode. Vooral de "privé" rondleiding van Francis heeft mij,
ook wat emotioneel, veel genoegen gedaan. Ook goed idee van P.Bottu om eens af te spreken in de Panne bij Frans. We horen het wel, is voor mij zeker oké.
18-10-2009 17:15:48
De S loover
Bravo, aux organisateurs, Marc, papy Francis et les autres membres.
Heureuse d'avoir été présente.
Que d'émotions de revoir ces lieux.
Une agréable ambiance avec les anciens.
Et je remercie Patrick, pour avoir été mon traducteur, durant cette belle journée.
Chantal.



19-10-2009 12:37:58
Van Gool Hans
Beste organisatoren van de réunie 2009,

Geen pen kan beschrijven, wat het betekent heeft voor mij om na zovele jaren (25) de mensen weer te zien die een ontzettend belangrijke rol hebben gespeeld in mijn leven. Geen gedicht kan vertellen, wat ik voelde bij het terugvinden van zoveel vriendschap en genegenheid bij lotgenoten. Geen tekst kan vertalen hoeveel respect ik heb voor de Papi's en Mami's van weleer. Toch probeer ik jullie te laten weten dat mijn dankbaarheid groot is. Dankzij jullie heb ik de kans gehad om sommige mensen dingen te zeggen die al jaren op mijn hart lagen. Het is alsof er een zware last van m'n schouders is gevallen. Ik heb eindelijk dankje kunnen zeggen tegen wie ik wou danken, en sorry tegen hen die ik iets had aangedaan. Ik heb na zoveel jaren de kans gekregen om dankbaarheid te tonen aan hen die indertijd mijn leven hebben veranderd en me gemaakt hebben tot wie ik nu ben.

En zelfs nu, na zovele jaren, is het alsof deze éne dag, deze enkele ontmoeting met diegenen die me toen EN NU zo dierbaar waren/zijn, me weer de kracht heeft gegeven om wat ik geleerd heb, verder door te dragen aan kind, familie, vrienden enz ...

Daarom, uit de grond van m'n hart ... DANK U

Hans Van Gool
Ex-Copain 1983 - 1985
20-10-2009 20:02:58
De Cort Mario
Ook van mij een welgemeende proficiat voor de organisatoren van de réunie 2009
Ook al heb ik niemand gevonden uit mijn tijd het was zeer leuk om nog eens in de oude gebouwen te mogen en ook de nieuwe gebouwen te mogen bezoeken. Bedankt hiervoor.
20-10-2009 20:55:35
Marc Doigny
Het is enkel spijtig dat er 141 mensen zich ingeschreven hebben voor de maaltijd, terwijl er maar een 70-tal mensen effektief een maaltijd gekocht hebben. Daardoor hadden wij te veel broodjes besteld, waren er teveel programmablaadjes gedrukt, kortom, een enorme verspilling.
Zelfs het programma liep daardoor vertraging op, omdat de organisatoren het officieel programma bijna een uur later hebben doen starten, we waren aan het wachten op de laatkomers... die nooit afgekomen zijn.

C'est dommage que 141 personnes se sont inscrites pour le repas, alors que seulement 70 personnes ont acheté le repas. Nous avons ainsi acheté deux fois trop de pain et deux fois trop de programmes. Quel gaspillage!
De plus, le programme officiel a été chamboulé car les organisateurs ont attendu près d'une heure avant de démarrer l'ouverture officielle, en attendant les retardataires... qui ne sont jamais arrivés.

Samenvatting en foto's - Résumé et photos.

20-10-2009 21:38:09
De Cort Mario
Erg want de brootjes waren zeer lekker en zonde van de vele overschot, brootje met vis , ham enz hmmm..
29-10-2009 12:09:16
Ives Van Moorhem
Sommige mensen kunnen er niet bij wat we voor levenswaarden geboden kregen
èèn zaak is zeker : wij zijn de copains en zullen die steeds blijven
bedankt voor het mooie weerzien
copain ives van moorhem
29-10-2009 12:14:16
FERNAND
HALLO?
IK MOET DE INRICHTERS VAN DEZE ONTMOETINGSDAG VAN HARTE DANKEN;
iK HEB EEN PAAR JONGE MENSEN WEERGEZIEN WAARVAN IK MIJ HET EEN EN ANDER KAN HERINNEREN !
SOMMIGEN HEB IK ONMIDDELIJK HERKEND.DAT WAREN DAN MEESTAL DE MEISJES.BIJ DE JONGENS GING HET WAT MINDER VLOT.
HET WAS EEN PRACHTIGE NAMIDDAG,WAARVOOR DANK AAN MARC,jEAN-PIERRE, EDWIN EN ANDRE.
Premier message - Eerste bericht  

Je antwoord over dit onderwerp - Ta réponse à propos de ce sujet - Reply to this thread

Code à introduire

In te geven kode

“Journée des anciens 17/10/2009”

Forumsoftware: © Marc Doigny 2007 - 2014