Forum
zeepreventorium

Index forum

De Speelvogels
Het zeepreventorium vroeger - Le préventorium des années passées

“Ancien van begin jaren '70”

Hier kan u de discussie over het onderwerp Ancien van begin jaren '70 volgen. Wenst u een bijdrage bij deze discussie te plaatsen, dan kan dit onderaan de pagina. Vous avez ici la discussion au sujet de Ancien van begin jaren '70. Si vous désirez placer votre contribution sur ce thême, vous pouvez le faire en bas de page.

Datum
Auteur
Bericht - Message
Laatste bericht - dernier message
15-02-2009 18:55:50
Dirk Paeshuys
Zou graag de film zien van Jean Mil.
Alle info is welkom op nino@newbodyandmind.com
Suskes en Wiskes ? Mammy Alberti ?
12-02-2010 22:05:35
hoogstoel marc
gacchte marc,
begin de jaren 70 heb ik in het preventorium geweest bij de jeroms.
ik herinner mij dat we en singel opnamen met pappie roel en pappie guy
de tekst luide :tof,tof ,wij zijn de jeroms .....enz
nu komt mijn vraag..; zouden er van deze periode nog archief foto s zijn?
mvg hoogstoel marc
12-02-2010 22:12:05
Marc
De singel is te beluisteren op de site (pagina)
Een klein deel van de foto's staan op de site. Het is voor ons onbegonnen werk alle foto's van de karnavalfeesten, van de fancy fairs, enz in te scannen en van namen te voorzien.

22-01-2012 10:51:24
De Greef Hilde
Je suis une ancienne, j'ai été au préventorium de 1968 à 1969 et la dernière fois de 1975 à 1976, je recherche deux anciens une fille qui s'apelle Sylvie et un garçon qui se nomme Serge, nous étions toujours ensesemble avec un copain qui est décédé au préventorium et qui s'appelait Alain Voiturier,si d'autres personnes m'ont connus à cette époques au préventorim , laissé un message s'il vous plait.
23-02-2012 20:05:33
verboomen sabine
Je suis allee au preventorium dans les annees 70 avec mon frere andre j ai fait de belle connaissances et jamais plus de nouvelles Le temps des beach boys etc alors si vous me reconnaissez voici mon adresse mail sabineverboomen45@hotmail.com a bientot j espere Sabine
23-01-2013 16:26:16
Ooms Chantal
68-69-70-71 jaren... Samen met mijn broers Robbie en Peter en zus Greet. Ik was toen 4 jaar en herinner mij iets van snoopy's ? Later ook nog in de jaren 78 en 79. Een naam die ik mij nog herinner is Sandra Meeks , Luc Simar voor de rest is het nog vaag.. komt stillekesaan terug met deze site te zien. Moest iemand ons herkennen , mag altijd een mailtje sturen. co.bu@telenet.be Groetjes
07-11-2018 18:32:41
Nele Blaton
Hallo allemaal,
Ik zat als 7 jarige op het Zeepreventorium van september 1972 to juni 1973 en zou het heel tof vinden om terug contact op te nemen of te horen hoe het gaat met mijn jaargenootjes. Ik zat in de klas bij mami Alberti. Veel liefs, Nele
Premier message - Eerste bericht  

Je antwoord over dit onderwerp - Ta réponse à propos de ce sujet - Reply to this thread

Code à introduire

In te geven kode

“Ancien van begin jaren '70”

Forumsoftware: © Marc Doigny 2007 - 2018