Forum
zeepreventorium

Index forum

Mijn zoute zoen
Het zeepreventorium nu - Le préventorium actuel

“Naar het dak van de wereld voor het goede doel”

Hier kan u de discussie over het onderwerp Naar het dak van de wereld voor het goede doel volgen. Wenst u een bijdrage bij deze discussie te plaatsen, dan kan dit onderaan de pagina. Vous avez ici la discussion au sujet de Naar het dak van de wereld voor het goede doel. Si vous désirer placer votre contribution sur ce thème, vous pouvez le faire en bas de page.

Datum
Auteur
Bericht - Message
Laatste bericht - dernier message
25-07-2011 19:39:55
Rik De Brauwer

Hallo iedereen,

Langs deze weg wou ik jullie op de hoogte brengen van een persoonlijk project dat me nauw aan het hart ligt.

Ik, Rik De Brauwer, vertrek op 13 augustus richting Noord-India, voor een heuse Himalaya-expeditie, op de motorfiets.

Opzet van de expeditie:
het overwinnen van enkele van de hoogste berijdbare bergpassen ter wereld, waaronder de Khardong-La, dé hoogste, op 5.650m hoogte.

Als metgezel neem ik Berten Steenwegen, collega-fotograaf, mee achterop op de motorfiets.
Samen gaan we proberen om deze expeditie zo mooi mogelijk in beeld te brengen en daarvan een fotoboek / DVD uit te geven én een fototentoonstelling in mekaar te steken.

Dit boek willen we achteraf verkopen, integraal ten voordele van de MUCO-vereniging in België en meer specifiek, het longtransplantatiefonds.
Op die manier willen we steun bieden aan mensen die nood hebben aan deze levensreddende, maar dure, ingreep.

Dit is de korte beschrijving, wil je nog meer info, klik dan op: http://www.himalaya11.com

Wil je dit project mee ondersteunen ?
Dit kan zeer eenvoudig:

  • ruimte aanbieden om enkele (of allemaal) beelden op te hangen ter promo van het boek.
  • ons vragen voor een infoavond ( of een standje op één of andere (kerst)beurs)
  • een artikeltje in één of ander ledenblad
  • door ons boek / DVD te kopen !!!
  • door het nieuws te verspreiden ....
Bedankt op voorhand !
Elke steun zal welkom zijn, het wordt immers een "adembenemende" onderneming ...

Rik

met vriendelijke groeten,

Ingrid en Rik
Weyers - De Brauwer
Fotografie Ingrid Weyers

30-08-2012 17:37:57
Rik De Brauwer

Rik op Studio Brussel live zaterdag in “de ochtend” uitreikingcheque tvv MUCO


Klik op het boek om hem te bestellen      
Hallo iedereen,

De benefietverkoop van mijn boek heeft mijn verwachtingen overstegen...
Mijn doelstelling was om 7.000€ bij mekaar te sprokkelen, de feitelijke kost van één longtransplantatie.
Vandaag zit ik aan een bedrag van om en bij de 25.000€... bijna 4 transplantaties... en we stoppen nog niet, de verkoop loopt nog verder, er staan nog verschillende voorstellingen op de agenda, en hopelijk komen er nog bij.

Dit weekend klimmen 3.500 wielertoeristen de Galibier op, een vaste Col uit de Tour.
De opbrengst van dit event "Climbing for Life" gaat naar MUCO en Astma-organsiaties.

Studio Brussel verzorgt haar uitzendingen voor een deel vanuit Valloire, aan de voet van de Galibier.
Ze vonden mijn initiatief en het behaalde resultaat de moeite waard voor een interview, te meer ook omdat 2 van de geportretteerde MUCO-patiënten uit mijn boek zelf ook meerijden (Hanne en Dave).

Wie dus tijd en goesting heeft kan ons aan het woord horen:
nu zaterdag, Studio Brussel, de ochtend, tussen 7u en 10u.

Diegenen die het boek reeds kochten: BEDANKT ! Diegenen die het boek nog niet kochten: er zijn er nog...
Diegenen die graag een avond organiseren omtrent mijn Himalaya-expeditie (film + verhaal), en daarvoor minstens 10 mensen weten te strikken, laat het me weten ! We komen graag af.

tot later !
Rik
www.himalaya11.com

met vriendelijke groeten,

Ingrid en Rik
Weyers - De Brauwer
Fotografie Ingrid Weyers

Premier message - Eerste bericht  

Je antwoord over dit onderwerp - Ta réponse à propos de ce sujet - Reply to this thread

Code à introduire

In te geven kode

“Naar het dak van de wereld voor het goede doel”

Forumsoftware: © Marc Doigny 2007 - 2014